توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در میامی
نوشته شده توسط : enitour


استفاده از پکیج‌های پیشنهادی

از آنجایی که میامی جاذبه‌ی توریستی محبوبی به شمار می‌رود، اغلب می‌توان پکیج‌هایی به صرفه برای پرواز و هتل‌ها در آن پیدا کرد. برای اظهار این پیشنهاد‌های ویژه‌ نام نویسی کنید تا به زمان از آن‌ها آگاه شوید، چراکه راه مناسبی برای کم کردن هزینه‌ها به شمار می‌رود.

دریافت کارت عبور میامی (Go Miami Card)

اگر قرار است که از اغلب نقاط پیرامون میامی دیدن کنید بهتر است که یک کارت عبور نامحدود داشته باشید. این کارت برای ۲۵ جاذبه‌ی عمده‌ی این شهر دسترسی نامحدود آن هم به یک قیمت ثابت را فراهم می‌کند. این کارت‌ها برای ۱۴ روز اعتبار دارند. قیمت انواع این کارت‌ها به شرح زیر است:

۱ روزه بزرگ سال ۶۴.۹۹ دلار ۱ روزه خردسال ۵۴.۹۹ دلار

۲ روزه بزرگ سال ۱۰۶.۹۹ دلار ۲ روزه خردسال ۸۴.۹۹ دلار

۳ روزه بزرگ سال ۱۳۹.۹۹ دلار ۳ روزه خردسال ۱۰۹.۹۹ دلار

۵ روزه بزرگ سال ۱۸۹.۹۹ دلار ۵ روزه خردسال ۱۴۹.۹۹ دلار

ممکن است با خود بگویید که این قیمت‌ها گران هستند، اما چنانچه بخواهید به صورت نقد از هریک از جاذبه‌های میامی دیدن کنید گاهی ممکن است تا حدود ۸۰ درصد هزینه‌ی بیشتری نسبت به تهیه کارت بپردازید. این را هم به یاد داشته باشید در صورتی این کارت‌ها را خریداری می‌کنید که قرار باشد از چندین جاذبه بازدید کنید. پس در مقرون به صرفه بودن این کارت‌ها به خودتان تردید راه ندهید.





:: برچسب‌ها: اطلاعات گردشگری میامی امریکا, تور گردشگری میامی, جاذبه هاي گردشگري میامی, جاذبه های گردشگری میامی, جاذبه گردشگری میامی, راهنمای گردشگری میامی, سایت گردشگری میامی کالیفرنیا, صنعت گردشگری میامی, مناطق گردشگری میامی, گردشگري میامی, گردشگری در میامی, گردشگری میامی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: